mag. Andraž Banfi

mag. Andraž Banfi

Višji svetovalec področja, Projekt ASI, Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije

www.sklad-kadri.si   

Andraž Banfi je zaposlen na Javnem štipendijskem, razvojnem, invalidskem in preživninskem skladu Republike Slovenije, na projektu Celovita podpora podjetjem za aktivno staranje delovne sile (ASI). Je univerzitetni diplomirani psiholog, magister znanosti s področja podjetništva in certificiran Europsy psiholog s področja dela in organizacije. Kot HR strokovnjak je deloval v raznolikih organizacijah (npr. bančni sektor, kadrovske agencije, Univerza v Ljubljani, javni sektor). Njegovo dosedanje delo obsega zlasti izvedbo izobraževanj s področja mehkih veščin, razvoj kadrov in pripravo kadrovskih politik, sodelovanje na delovno pravnem področju, karierno svetovanje, psihometrično testiranje, selekcijo in izbor kadrov ipd.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: S sredstvi projekta ASI do uspešnega medgeneracijskega sodelovanja

Vodje prihodnosti dobro vedo, da se vlaganje v razvoj kompetenc, izkušenj in dobrih pogojev dela pri zaposlenih obrestuje. Management, ki je trajnostno usmerjen, omogoča, da so zaposleni usposobljeni, zavzeti in zadovoljni. Pri tem je medgeneracijsko sodelovanje nujno potrebno, saj pripomore k sinergijam zaradi prenosa znanj, različnih pogledov in izkušenj. V Sloveniji že kar nekaj podjetij zgledno ravna s starejšimi zaposlenimi. Le-ta spodbujajo medgeneracijsko sodelovanje, žanjejo uspehe ter se uspešno kosajo s pomanjkanjem kadrov na trgu dela. Številne dobre prakse medgeneracijskega sodelovanja se rojevajo tudi s pomočjo sredstev, ki so podjetjem na voljo preko projekta ASI. Ta je zaradi celovite povezanosti projektnih aktivnosti svojevrsten projekt v slovenskem in širšem prostoru. Več o dobrih praksah, ki vam lahko služijo kot navdih, pa boste izvedeli na sami predstavitvi.

↫Na prvo stran

Anže Berčič

Anže Berčič

Vrhunski športnik, kanuist na divjih vodah

Profil – Kajak kanu klub Tacen 

Rojen sem 25.11.1990 v Kranju. Živim v Gameljnah. Sem študent fakultete za šport in kanuist na divjih vodah. Osnovno šolo sem obiskoval v Šmartnem, v Šentvidu pa gimnazijo.

Nekaj let sem treniral gimnastiko v Narodnem domu. Starši so me z namenom, da se naučim veslati vpisali v kajak šolo. Sprva sem imel odpor, kasneje me je veslanje navdušilo. Iz “čofotanja” na vodi, sem kmalu prešel na bolj zahtevno veslanje in tudi tekmovanja.

Rad imam tudi druge športe kot so deskanje na snegu, tek na smučeh, plezanje… Z veseljem se občasno udeležim kakšne zabave, ki je prav prijetna sprostitev po treningih. Vendar mi za vse te stvari ne ostane prav veliko časa.

Kdo sem in kakšen sem? Samosvoj, edinstven. Sem kar sem. Ne prizadevam si biti nekdo drug. Čast in poštenje sta vrednoti, ki jih človek dobi ali izgubi, ima ali nima. Ne klanjam se tistim, ki tega nimajo.

Okrogla miza: “Zmagovanje z agilnostjo”

↫Na prvo stran

Ambrož Cevc

Ambrož Cevc

Avtor poslovne HR rešitve Zlata pentlja

 
»Mirno morje še nikdar ni naredilo dobrega mornarja – kako na drugačen, hiter in praktičen način do osebne in poslovne agilnosti?«.

Ambrož Cevc, izkušen trener poslovnih veščin, kaljen tudi v vrhunskem športu kot športnik in trener. Sedaj avtor in trener poslovne HR rešitve Zlata pentlja. Celo desetletje je na osnovi nevroznanosti in kakovosti odločanja predano razvijal praktično inovativno rešitev za treniranje prožnega mišljenja, prilagodljivega čustvovanja in pretočnega, visoko učinkovitega delovanja – tudi v skrajno zahtevnih poslovnih situacijah in okoljih.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Zlata pentlja – bližnjica do agilnosti

Kako v zahtevnih (poslovnih) situacijah in okoljih ohranimo prožno mišljenje, primerno čustvovanje in učinkovito delovanje?
Kako občutno dvignemo raven prožnosti, pretočnosti in ubranosti lastnega delovanja, tudi ko smo izpostavljeni intenzivnim občutkom, impulzom, dražljajem?
Na konferenci boste prejeli odgovor na vprašanja in v živo spoznali drugačno, izvirno in praktično rešitev (trening) Zlata pentlja, s katero hitro krepimo prožno, prilagodljivo in pretočno delovanje tudi v kompleksnih pogojih, situacijah in okoljih.
Udeležencem, zainteresiranim za osebno in poslovno agilnost, bo predstavitev v izziv :).

↫Na prvo stran

Nada Drobnič

Nada Drobnič

Direktorica NLB Kontaktnega centra

www.nlb.si    

Nada Drobnič, ki prihaja iz NLB, strastno verjame v razvoj tehnologij in digitalnega komuniciranja, pri tem pa jo najbolj zanimajo ljudje, ki tehnologijo razvijajo, pri svojem delu uporabljajo ali preko nje komunicirajo. Njena 30 letna bančna karierna pot jo vodi od poslovne mreže, poslovne koordinacije do najrazličnejših razvojnih projektov. V zadnjih letih pa se z vso vnemo osredotoča na elektronsko, telefonsko, mobilno in video bančništvo, ki omogoča vsem različnim strankam, pravnim osebam in prebivalstvu, poslovati od kjerkoli in kadarkoli, noč in dan.

S ponosom menedžira NLB Kontaktni center, največji bančni kontaktni center v Sloveniji, ki je s skoraj 100 zaposlenimi na voljo vsem uporabnikom 24/7 po vseh različnih poteh, tudi po videu.

 Nada je tudi coach in mentor, kar odlično dopolnjuje njeno delo v bančništvu in ji pomaga spremljati, analizirati, izboljševati in razvijati optimalne odnose med tehnologijo, avtomatizmi in ljudmi.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Vrednost klišejev pri agilnem vodenju

↫Na prvo stran

Sabina Đuvelek

Sabina Đuvelek

Vodja mreže internega coachinga, Petrol d.d.

 

Sabina Đuvelek se strokovno ukvarja s coachingom in razvojem programov, ki spodbujajo proaktivnost in učinkovitost. Osredotoča se na strateški razvoj, vključno s konceptualizacijo in implementacijo novih projektov. Trenutno dela doktorat – smer aplikativne psihološke študije, v okviru katerega raziskuje učinke coachinga na delovno zavzetost, emocionalno inteligentnost in učinkovitost pri delu.

Dela kot vodja mreže internega coachinga na Petrolu d.d. in je odgovorna ta razvoj mreže coachev s poudarkom na ‘perfromance’ coachingu. S pomočjo mreže coachev spodbujajo odličnost zaposlenih in prevzemanje odgovornosti za lasten razvoj.

Pred tem je bila strokovna direktorica Zavoda Ypsilon – stičišča za proaktivne mlade, ki je ena najbolj prepoznanih nevladnih organizacij za mlade in medgeneracijsko sodelovanje. Tam je bila zadolžena za strateški razvoj organizacije, razvoj novih projektov in sodelovanje s poslovnimi partnerji ter nacionalnimi in evropskimi organizacijam, vse z namenom, da mladim omogoči čim boljše možnosti za rast ter razvoj. Sabina je tudi pobudnica številnih projektov, ki omočajo mladim tako osebni kot tudi karierni razvoj, kot npr. izobraževalni program “Y.business” in vseslovenska akcija “Slovenija – mentorska država”.

V 2016 je bila kot ena od prespektivnih mladih iz Slovenije izbrana za sodelovanje v programu “Tech Innovation & Entrepreneurship Fellowship Program”, v okviru katerega se je udeležila izmenjave v Chicagu, kjer je delala in se učila v organizaciji “Network for Teaching Entrepreneurship”.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Coaching in medgeneracijska agilnost

↫Na prvo stran

Matej Golob, MSc MBA

Matej Golob, MSc MBA

Mentor vitkega podjetništva in partner v podjetju CorpoHub

www.corpohub.com    

Inženirska kri pomešana s podjetniško strastjo. Prekaljen na mednarodnih trgih multinacionalke in neozdravljivo okužen s startup entuziazmom. V posameznikih in ekipah vidi ogromne rezerve poslovnega potenciala, ki ga vztrajno in precej direktno prevaja v dodano vrednost za trg. Design Thinking, Lean Startup in Agile/Scrum so njegova orodja, Mindfulness pa način.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Najprej na sebi, potem z ekipo in nato v celotni organizaciji – ves čas pa za trg.

Bistvene spremembe v delovanju ekipe terjajo konkretno poznavanje in tudi spreminjanje samega sebe. Ko so ti temelji postavljeni, je pot transformacije celotne organizacije enostavnejša, nikako pa ni lahka in traja bistveno dlje, kot vsi pričakujemo. Transparentnost boli in večina nas še ni dovolj odraslih. Vsi imamo za druge zelo dobro delujoč “bullshit detector”, zase pa ga izklapljamo – ker je tako prijetneje. Tudi to predavanje bo zanimivo in zabavno poslušati, skoraj nihče pa ne bo zares naredil pravih potez, ko bo konference konec. Prijetno bo 🙂

↫Na prvo stran

Larisa Grizilo

Larisa Grizilo

Senior direktorica HR sektorja in sektorja korporativnih komunikacij v A1 Slovenija

www.a1.si    
»Menim, da naše največje priložnosti za uspeh ležijo v uporabi naših naravnih talentov in fokusu na odlike – in ne v popravljanju naših slabosti.«

Larisa Grizilo ima več kot 15 let mednarodnih izkušenj na HR-področju v različnih industrijah. Kariero je začela leta 1998 v družbi Wrigley, kjer je bila odgovorna za upravljanje HR-področja v državah nekdanje Jugoslavije ter v Albaniji, Bolgariji in Romuniji. Med letoma 2000 in 2003 je regijo pokrivala iz Beograda. Leta 2009 se je pridružila družbi Sanofi Adriatic, kjer je bila kot direktorica HR-področja za jadransko regijo odgovorna za države nekdanje Jugoslavije in Albanijo. Zatem, leta 2013, se je pridružila družbi Discover Financial Services/Diners Club International, kjer je bila odgovorna za HR-področje za Diners Club Italia in Dinit. Poleg tega je vodila skrbni pregled HR-področja ob prevzemu DC Italia in Dinita s strani Corner Bank Switzerland. Leta 2015 se je pridružila organizacijski enoti skupine TAG Srbija in Slovenija kot direktorica HR-področja, leta 2016 pa je prevzela tudi vodenje korporativnih komunikacij. 1. junija 2016 je v organizacijski enoti Srbija in Slovenija prevzela položaj senior direktorice HR sektorja in korporativnih komunikacij.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Krepitev agilnosti s pomočjo digitalnega coachinga

Digitalni coaching program se nanaša na razvoj agilnosti ključnih posameznikov in njihovih talentov. V A1 smo pred pričetkom programa izhajali iz prepričanja, da so v naši organizaciji zelo uspešni posamezniki, ki pa lahko postanejo še boljši, če jih znamo učinkovito razvijati. Raziskave so namreč pokazale, da je najboljša možnost za osebnostno rast in razvoj v odkrivanju naravnega načina razmišljanja, čustvovanja in obnašanja posameznika ter gradnji na teh talentih, da jih oblikujemo v odlike. Ko namensko uporabljamo svoje osebnostne moči, smo bolj učinkoviti, samozavestni, odločni, pozitivni in agilni. Da jih lahko uporabljamo, pa jih moramo najprej prepoznati.
Odločili smo se za obsežen individualni coaching program, ki bi imel dolgoročnejše učinke za celotno organizacijo. Projekt na več nivojih potiho spreminja našo organizacijsko kulturo. Učinkovit je predvsem v smislu odkrivanja in razvoja notranjih potencialov, kar pa dosegamo tudi z uporabo digitalizacije – skupne spletne platforme, ki je posebej oblikovana za potrebe projekta in omogoča aktivno spremljanje razvoja talentov sodelavcev. Rezultati projekta so več kot očitni. Opažamo konkretne spremembe v vedenju, medosebnih odnosih, sprejemanju drugačnosti, bolj transparentni komunikaciji in agilnosti posameznikov. Digitalizacija tega razvojnega procesa pa nam omogoča, da zaposleni dolgoročneje, pogosteje in temeljiteje uporabljajo nova znanja o sebi in drugih, na sodoben način.

↫Na prvo stran

dr. Gregor Hauc

dr. Gregor Hauc

Konzultant za prenove in optimizacije podjetij preko sistemov vodenja, Projektna šola s.p.

www.projektna-sola.eu    
  • Zunanji vodilni presojevalec za ISO9001
  • Svojo kariero je začel v gospodarstvu in kasneje nadaljeval kot CIO v državni upravi ter agencijah. Do maja 2018 je dvanajst let v Snagi Ljubljana vodil upravljanje in informatizacijo poslovnih procesov in  skrbel za skladnost ISO9001, ISO18001, ISO14001, projektno pisarno, vodenje projektov, korporativno varnost itd. Sedaj nadaljuje pot v svojem podjetju in prenavlja poslovne procese pri manjših, srednjih in velikih organizacijah.
  • Osemnajst let deluje kot certificirani senior projektni  menedžer (IPMA Zurich) in osem let kot zunanji vodilni presojevalec sistema kakovosti ISO9001 (IRCA – BVQ).
  • V podjetjih svetuje pri prenovah in informatizacijah poslovnih procesov, uvaja sisteme uravnoteženih kazalcev merjenja, sistema ISO9001:2015, ISO14001:2015 in ISO45001:2018 itd..
  • Doktoriral iz teme: Celovita prenova in informatizacija poslovanja preko izvedb programa šestih projektov, Ekonomska fakulteta Ljubljana, september 2016.
  • Do danes prenovil 62 podjetij.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Zveza med amigdalo in neokorteksom je kriva za marsikaj, tudi za AGILNOST…

↫Na prvo stran

Tjaša Kotnik

Tjaša Kotnik

Profesionalna športnica, državna prvakinja v odbojki na mivki

Tjaša Kotnik je študirala in igrala odbojko v Ameriki, kjer je tudi končala magisterij psihologije na Grand Canyon University. Že drugo leto zapored je državna prvakinja v odbojki na mivki, slovenska reprezentantka, zmagovalka svetovne serije in igralka odbojke na mivki na najvišji svetovni ravni. Ima večletne izkušnje kot trenerka in mentor odbojke na mivki. Prav tako ima 3 letne izkušnje z organizacijo športnih dogodkov (na univerzi v Ameriki).

Okrogla miza: “Zmagovanje z agilnostjo”

↫Na prvo stran

Jan Kovačič

Jan Kovačič

Svetovalec in vodja projektov svetovalnega podjetja Taktika plus d.o.o.

www.taktika-plus.si  jan.kovacic@taktika-plus.si  031 753 802      

 Jan Kovačič je organizacijski psiholog z zaključenim specialističnim študijem transakcijske analize na IPSA inštitutu. Že več let je svetovalec podjetja Taktika plus, v zadnjem letu pa poleg svetovalnega dela prevzema tudi vlogo vodje projektov. Svojo kariero je začel kot izobraževalni trener podjetja Teambuilding akademija, kjer se je še kot študent srečal z delom na področju organizacijske psihologije in vodil ter prirejal različne aktivne timske dogodke. Svoje izkušnje je nato pridobival na Svetovalnem centru za otroke, mladostnike in starše, kjer je v okviru kroženja spoznal mnoge slovenske klinično-psihološke ustanove in njihove pristope dela, nato pa se odločil za karierno na področju organizacijske psihologije. Pri svojem delu aktivno sodeluje s številnimi uspešnimi posamezniki in podjetji (npr. Bankart, Deos, Domel, Elektro Celje, Mikrografija, NLB, Saop, SPL, Strip’s…). V zadnjem letu ima za seboj več kot 20 uspešno opravljenih projektov na področju organizacijske psihologije. Njegov moto je: “Dobrim pomagam biti še boljši!”. Pravi, da uživa pri delu, kjer podpira in usmerja razvijanje potencialov. Udeleženci njegovih delavnic, treningov in usposabljanj, klienti psihološkega svetovanja in klienti s coachinga pravijo, da cenijo njegovo prilagodljivost ter njegovo uglašenost njihovim potrebam in željam. Tako znanja in veščine psihologije in psihoterapije naredi uporabne vsakemu posamezniku, da jih tudi sami obvladajo pri svojem delu in v svojem življenju.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Agilno mišljenje, čustvovanje in motiviranje

↫Na prvo stran

Eva Kovač

Eva Kovač

Podpredsednica 24alife, Mikropis Holding in performance psihologinja, Sirius AM

www.24alife.com   SIRIUS AM    

Eva Kovač, univ. dipl. psih., je performance psihologinja, ki deluje na področju razvoja talentov, organizacijski psihologiji in na področju psihologije športa. Trenutno služi kot podpredsednica 24alife in vodi strokovnjake vseh izpostav 24alife po svetu. Odgovorna je za vpeljevanje programov promocije zdravja pri delu v podjetja, izvaja promocije zdravja in tesno sodeluje tako z vodstvom podjetja, kadrovsko službo in ne nazadnje tudi z zaposlenimi. Eva Kovač ima zaključeno izobrazbo iz vedenjsko kognitivne psihoterapije pri Društvu za kognitivno vedenjsko psihoterapijo Slovenije, hipnoterapijo pri Društvu za medicinsko hipnozo Slovenije. Eva ima bogate izkušnje z delom v podjetjih, pri uvajanju in načrtovanju programov promocije zdravja in razvoja talentov v podjetjih, kot so Tata Group, Mayo Clinic, Sanpower, NIS Gazprom, Dubai Silicon Oasis in mnoga druga. Sodeluje tudi z različnimi slovenskimi in evropskimi športniki v procesu psihične priprave na tekmovanja. Bila je tudi zaposlena na Fakulteti za šport, kjer je sodelovala na projektu Biopsihosocialni faktorji rehabilitacije športnika po poškodbi. Je tudi recenzentka znanstvene revije Journal of Human Kinetics in predavateljica za psihologijo športa pri Olimpijskem komiteju Slovenije.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Ne le lepo, ampak tudi potrebno – upoštevanje medgeneracijskih razlik pri uvajanju programov dobrega počutja v organizacijah

Potreba po agilnih zaposlenih in agilnem podjetju nas vse, ki se ukvarjamo s kadri, silijo v vpeljavo programov za razvoj kadrov, skrb za zdravje in dobro počutje zaposlenih ter vseživljenjsko učenje. V praksi se pogosto srečujemo z različnimi ovirami. Če želimo uspešno voditi razvoj kadrov moramo razumeti njihove specifike – ne zgolj stopnja izobrazbe, delovne izkušnje, delovno mesto, spol in kulturne razlike – temveč tudi različnost generacij. Skrbeti za različne generacije v organizacijah ni le lepo, ampak tudi nujno. V prispevku bomo poskušali opredeliti na kaj je potrebno biti pazljiv pri vpeljavi programov dobrega počutja v podjetju. Nenazadnje, ne stojimo na različnih bregovih. Vprašajmo se, kako izkoristiti medgeneracijsko sodelovanje pri oblikovanju kulture zdravja in dobrega počutja v podjetju.

↫Na prvo stran

Primož Kraševec

Primož Kraševec

Vodja razvoja, Bankart

www.bankart.si    
»Pred začetkom uvajanja sprememb v organizacijo ne vemo koliko agilnosti premoremo. Ko so pobude za spremembe stalnica in prihajajo iz različnih nivojev podjetja, lahko rečemo, da postajamo agilni.«.

Primož Kraševec je izkušen strokovnjak na področju razvoja tehnoloških rešitev pri procesiranju kartičnih plačil in drugih sodobnih bančnih storitev. V skoraj 20 letih dela v Bankartu, si je kot poslovni analitik in vodja številnih projektov pridobil bogate izkušnje na področju načrtovanja in upravljanja razvojnih rešitev. Večino časa delovanja v podjetju je bil vodja poslovno razvojnega oddelka na področju avtorizacijskih sistemov. Izkazal se je kot odličen vodja, organizator in mentor zaposlenim. V zadnjih letih kot vodja razvoja svojo energijo in izkušnje posveča razvojnemu proces v podjetju. Je glavni arhitekt pri uvajanju sprememb v podjetju na področju razvoja in gradnji agilnih razvojnih timov.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Oblikovanje razvojnih timov, naša pot proti agilnosti

Od nastanka podjetja smo razvojno strategijo podjetja usmerjali predvsem v zanesljivost, varnost in visoko razpoložljivost storitev, ki jih ponujamo v bančnem okolju. Ko so pričakovanja naših uporabnikov po večji proaktivnosti, boljši razvojni odzivnosti in bolj učinkovitih storitvah postala dovolj glasna in ko je vse to postalo moteče tudi za nas zaposlene, smo se odpravili na pot transformacije. Obrnili smo se »na glavo«, oblikovali smo razvojne time in se počasi začeli približevati agilnosti. Prispevek se ne osredotoča na teoretična znanja o agilnih metodologijah in splošno znanih dobrih praksah, temveč predstavlja našo izkušnjo ob spremembi organizacije razvoja v družbi Bankart. Kaj smo se naučili in zakaj se še kar naprej spreminjamo?!

↫Na prvo stran

mag. Matjaž Madžarac

mag. Matjaž Madžarac

Podpredsednik ZPM, Slovensko združenje za projektni management

zpm.si   

Mag. Matjaž Madžarac je magister informacijsko upravljavskih ved. Magistriral je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani s področja informacijske podpore projektnemu vodenju. Sicer pa strokovnjak s področja projektnega managementa z bogatimi izkušnjami vodenja projektov v gospodarstvu in upravljanja s portfeljem projektov. Od leta 1998 je aktivni član slovenskega Združenja za projektni management (ZPM), kjer trenutno opravlja funkcijo podpredsednika. Že vrsto let ima pridobljeno licenco za člana komisije za preverjanje in potrjevanje nacionalne poklicne kvalifikacije ”VODJA PROJEKTA”.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Klasično projektno vodenje Vs Agilno projektno vodenje. 

↫Na prvo stran

Manja Munda

Manja Munda

Direktorica Zavoda Ypsilon

Zavod Ypsilon   

»Agilnost v medgeneracijskem sodelovanju prehaja meje formalnega delovnega mesta, ter pomaga pri vzpostavljanju trajnostnega sistema vključevanja mlajših v različnih sferah družbe«.

Manja Munda, trenutno direktorica Zavoda Ypsilon, se že vrsto let ukvarja z razvojem inovacij v neprofitnem svetu. So-ustanovila je slovensko vejo organizacije 180 Degrees Consulting, blagovno znamko za deljenje znanja »Znalci« in »Karlos Gives Back«. V svojem vsakdanu se ukvarja z mladimi, ter skupaj z ekipo razvija programe za njihovo večjo zaposljivost. V zadnjih dveh letih je sodelovala že na večih panelih in okroglih mizah o zaposlovanju mladih in medgeneracijskem sodelovanju v različnih industrijah/sferah.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Mentorstvo in medgeneracijsko sodelovanje za uspešno zaposlovanje milenijcev

Trenutno se na različna delovna mesta povzpenja še zadnja polovica milenijske generacije. Kaj to pomeni za podjetja in organizacije? Kako se povezati in na delovnem mestu vzpostaviti medgeneracijske sinergije? Na agilen način je možno vzpostaviti sistem mentorstva, ki bo mlade na delovnih mestih opolnomočil in jim pomagal pri transformaciji v produktivne člane družbe. Sistemi mentorstva pa delujejo tudi izven okvirjev delovnega mesta in predstavljajo podporo mladim tudi v zasebnem življenju. Megeneracijsko sodelovanje tako predstavlja ključ do vzpostavitve celovitega sistema podpore, ki bo vodil v agilnost na delovnem mestu, zmanjšal konflikte in povišal produktivnost.

↫Na prvo stran

dr. Lucija Mulej Mlakar

dr. Lucija Mulej Mlakar

Direktorica podjetja Budnjani d.o.o.

www.budnjani.si    lucija.mulej@molga.si    lucija.mulej@budnjani.si
+ 386 40 641 709
“Agilnost strasti in agilnost umov, to sta kombinaciji prihodnosti. Sposobnost povezovanja na videz ne povezljivega, kar poudarja Budnjani 4Q, pa smer tistih, ki bodo ustvarjali pozitivne spremembe, ki zares štejejo. Zato zares postanimo in ostanimo agilni!”

Izr.prof.dr. Lucija Mulej Mlakar, mag.ant., univ.dipl.soc (15.8.1977) je doktorirala leta 2006, docentka je postala leta 2009, izredna profesorica 2014. Začetke njene poti zaznamuje delo na slovenskih univerzah (FDV, MF Koper). V letih 2009-2011 poučuje na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije, kjer doseže vidne uspehe pri zadovoljstvu študentov z njenim delom. V letu 2006 je bila dlje časa na Danskem, na Inštitutu za politične in antropološke študije, kjer je delovala pod mentorstvom phil. dr. Tom Bryder. V okviru dela na ZRC SAZU sodeluje na mednarodnih konferencah. V vmesnem času naredi terensko delo v Braziliji in Avstraliji. Leta 2008 se odloči za samostojno poslovno pot in odpre podjetje MOLGA, Službo za odpiranje razvojnih potencialov. Zanimivo izkušnjo iz filantropije je pridobila v gibanju dr. Janeza Drnovška, in sicer v Gibanju za pravičnost in razvoj, kjer je delovala kot generalna sekretarka. Od leta 2010 je redna predavateljica na DOBA fakulteti, kjer predava novitetne predmete, kot so Modeli in orodja uspešnega komuniciranja v podjetju, Pozitivna psihologija za sodobno poslovanje, Kvaliteta življenja in Metodologija poslovnega raziskovanja. V letu 2011 je prejme priznanje za najboljšo profesorico magistrskega študija. V letu 2011 ustanovi podjetje BUDNJANI d.o.o. s sloganom Opazimo. Budni. Od leta 2008 intenzivno sodeluje z družinskimi podjetji, kjer predava o različnih temah (pogajanja, motivacija, umetnost vplivanja in prepričevanja) ter vodi osebne treninge za direktorje in vodje sektorjev. V letu 2012 se odloči za ustanovitev Društva za razvoj duhovne inteligence Budni, kjer združuje in povezuje inteligence posameznikov ter deluje kot humanitarna organizacija. Od leta 2013 predava na Fakulteti za organizacijske vede Novo mesto. Od leta 2014 sodeluje z Gea College fakulteto na smeri podjetništva, kjer deluje kot izredna profesorica in predstojnica oddelka. Uveljavi princip coachinga Budnjani 4Q, ki temelji na priznanih znanjih antropologije in poslovne antropologije. Je avtorica številnih znanstvenih člankov, med njimi sta dva z SCI indeksom ter petih monografij. Redno piše kolumne, kjer razvija številne tematike, z enim ciljem: opolnomočenjem posameznikov in družbe. Je članica društva FAM, AmCham, Združenja Manager ter akademskih svetov in neformalnih združenj. Je odprta, inovativna, odgovorna, karizmatična, s posluhom za filozofijo življenja in znanosti. Povezuje koncepte duhovnosti in podjetništva, duhovnega in materialnega kapitala ter duhovnosti in znanosti.

 

↫Na prvo stran

Helena Pleslič

Helena Pleslič

Samostojna strokovna sodelavka na področju razvoja kadrov v DARS d.d.

www.dars.si 

Helena Pleslič, diplomirana ekonomistka, svetovalka za promocijo zdravja pri delu, coachKot ključni kapital podjetja vidi zaposlene – njihovo znanje, vitalnost in predanost ciljem organizacije. Deluje po načelu, da zaposlene vse manj upravljamo in vse bolj razvijamo. To jo zadnjih 10 let žene v različne projekte, s katerimi dela pomembne premike na področju razvoja kadrov v DARS. S projekti, ki jih je vodila na področju skrbi za zdravje in vitalnost sodelavcev je DARS leta 2012 prejel priznanje Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve za dobro prakso na področju varnosti in zdravja pri delu, leta 2013 pa še evropsko priznanje s strani Evropske mreže za promocijo zdravja pri delu (ENWHP). Veliko energije vlaga v okrepitev internih oblik izobraževanja, organizira strokovne posvete in srečanja, s katerimi išče rešitve za izzive zaposlenih, ki svoje delo opravljajo na cesti ter vodi in izvaja razvojne HR projekte.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Vzvodi agilnosti in medgeneracijskega sodelovanja v DARS

Eden od ključnih dejavnikov, ki iz razloga preživetja na trgu sprožajo v podjetjih potrebo po nenehnem dejavnem prilagajanju in razvoju, je tudi stanje konkurence. DARS s svojim položajem v našem gospodarstvu s tem dejavnikom nima posebnih težav. Pritisk potrebe po spremembah je tako manjši, kar lahko ustvarja zmotno prepričanje, da agilnost v takšni organizaciji ni potrebna. Če ste med tistimi, ki mislijo, da je DARS v nekakšni monopolni coni ekonomske varnosti in udobja in da si lahko privošči dremež na področju razvoja potenciala zaposlenih in same agilnosti, boste presenečeni.  Obstajajo vzvodi, ki zahtevajo medgeneracijsko sodelovanje zaposlenih in vse večjo agilnost organizacije.

↫Na prvo stran

Nina Sankovič

Nina Sankovič

Svetovalka direktorja in vodja odnosov z javnostmi v ljubljanski Snagi

www.snaga.si 
“Verjemite vase. Zaupajte drugim. Manj govorite. Več poslušajte. Namesto k popolnosti stremite k preprosti. In pridnost zamenjajte s prodornostjo.”

Nina Sankovič ima več kot petnajst let izkušenj na področju komuniciranja in priprave, upravljanja in izvajanja akcij odnosov z javnosti. Sodelovala je s Predstavništvom Evropske komisije v Sloveniji, različnimi ministrstvi in vladnim uradom za komuniciranje, od leta 2011 pa je v podjetju Snaga odgovorna za vse vidike notranjega in zunanjega komuniciranja. Nino odlikujejo odlične vodstvene, organizacijske in komunikacijske sposobnosti ter zavedanje, da sta trajnostni razvoj in družbeno odgovorne (komunikacijske) akcije ključnega pomena za močno celostno podobo, dobro poslovanje, zadovoljne zaposlene in napredek v podjetju.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Spremembe so edina stalnica

↫Na prvo stran

doc. dr. Blaž Zupan

doc. dr. Blaž Zupan

Docent na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, serijski podjetnik, predavatelj, svetovalec in doktor Business Design principov in praks

www.ef.uni-lj.si   
Ladja brez pogona in smeri je le kup železa sredi morja. Tudi za uvajanje agilnosti v organizacijo je potrebno razumeti zakaj in kako jo uvajati, da ne bo rezultat le kup leporečenja brez pozitivnih vplivov na poslovanje organizacije.”

Dr. Blaž Zupan, je zaposlen na katedri za podjetništvo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Sodeluje pri številnih predmetih s področja podjetništva, še posebej je specializiran za razvoj novih idej, produktov in storitev. Poleg pedagoškega in raziskovalnega dela je hkrati ustanovitelj in solastnik več podjetij v Sloveniji in tujini, iz nekaterih je tudi uspešno izstopil s prodajo deleža. Deluje tudi na področju svetovanja tako velikim podjetjem kot podjetnikom začetnikom s področja inovativnosti in iskanja novih idej, razvoja poslovnih priložnosti, razumevanja uporabnikov, razvoja vodstvenih potencialov in optimizacije procesov s pomočjo ti. »Design thinking-a« in Lean (vitkih) metod. Vodil je preko 200 delavnic in svetovanj vodstvenemu kadru, podjetnikom, učiteljem in startupovcem.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Temelji in viri, brez katerih ni organizacijske agilnosti

↫Na prvo stran

mag. Aleš Vičič

mag. Aleš Vičič

Športni psiholog

sportni-psiholog.si  
»Brez agilnosti slovenski vrhunski športniki ne bi (z)mogli premostiti prepada slabših pogojev v primerjavi s svetovno konkurenco!«

Mag. Aleš Vičič že več kot 20 let eden vodilnih strokovnjakov za psihološko pripravo športnikov v Sloveniji. Njegovo poslanstvo je, da športniki, s pomočjo psihološkega napredka vrhunsko funkcionirajo in s tem dosegajo vrhunske rezultate. V tem času je svetoval več kot 400 športnikom in trenerjem iz več kot 40 športov vseh kakovostnih nivojev. Največji doprinos slovenskemu športu je dal v dolgoročnem svetovanju 130 vrhunskim športnikom, od tega 60 Olimpijcem.
Od leta 1998 do 2006 je bil zaposlen pri Košarkarskem klubu Union Olimpija, ki je takrat delovala na najvišjem Euro-ligaškem nivoju. Po letu 2006 je razširil svojo dejavnost na praktično vse športe v Sloveniji, največ pa je v tem času svetoval Olimpijskim športnikom v smučarskih skokih, alpskem smučanju, teku, biatlonu, namiznem tenisu, kajaku, plavanju, gimnastiki, atletiki, kolesarstvu … ter vrhunskim košarkarjem, nogometašem, odbojkarjem …

Leta 2012 je ustanovil ekipo danes že štirih športnih psihologov z imenom Podpora vrhunskim dosežkom. Je mentor in vodja temu vodilnemu strokovnemu timu na področju športne psihologije v Sloveniji, ki danes ponuja storitve vsem športnim zvezam, klubom, športnim šolam oz. športnikom in trenerjem po vsej Sloveniji. Svetovanja za spoprijemanje s stresom in izboljšanje učinkovitosti ponujajo tudi za ljudi iz drugih zahtevnih poklicev: vodstvene in ključne kadre v podjetjih, zdravnike, umetnike, izvajalce, učitelje in druge…

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Agilnost v vrhunskem športu

Vrhunski šport ima s poslovnim svetom kar nekaj vzporednic: visoka zahtevnost, visoka konkurenca, neprestani visoki cilji, tekmovalnost, stres in še bi lahko naštevali.

V Sloveniji imajo mnogi slovenski vrhunski športniki v primerjavi s tujimi slabše pogoje za treninge, slabšo opremo, manj strokovne podpore in financ ter druge konkurenčne “zaostanke”. Kljub vsem tem oviram morajo konkurirati drugim vrhunskim športnikom iz večjih in bolj premožnih držav. Po naših izkušnjah in
priznavanju tujih športnih strokovnjakov je prav agilnost oz. prilagodljivost ena izmed najpomembnejših lastnosti, ki jim omogoča stik s svetovnih vrhom in hkrati krasi naše športnike, trenerje in druge športne delavce.

Tudi zato se športni psihologi redno ukvarjamo z kar nekaj psihološkimi pojavi, ki pospešujejo ali zavirajo agilnost v športu.

V prispevku bomo prikazali dva konkretna primera iz naše prakse. V prvem primeru je naš športnik izboljšal svojo agilnost in posledično svoje rezultate – v drugem primeru pa …

↫Na prvo stran

mag. Janez Žezlina

mag. Janez Žezlina

Partner, svetovalec, poslovni coach – potentiolog v podjetju Energos d.o.o.

ecg.si/mag-janez-zezlina/   
  • Po izobrazbi ekonomist, po duši humanist.
  • Je partner, svetovalec in coach v podjetju ENERGOS d.o.o., kjer se ukvarja s poslovnim in kadrovskim svetovanjem, in kjer so njegove glavne strokovne kompetence usmerjene na področje strateških preobrazb podjetja, upravljanja talentov v organizacijah in razvoja voditeljskega potenciala posameznikov, od malih podjetij do multinacionalk (največja s preko 300.000 zaposlenimi).
  • Janez Žezlina je diplomiral na Ekonomski fakulteti v Ljubljani in magistriral na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani.
  • V okviru lastne marketinške agencije je deloval na področju direktnega marketinga, promocije in pospeševanja prodaje različnih blagovnih znamk, izobraževanja in vodenja projektov.
  • V podjetju Socius je od leta 2001 deloval kot vodja projektov na področju upravljanja človeških virov in organizacijskega svetovanja, svetovalec na področju razvoja osebnostnih, podjetniških in poslovnih potencialov. Bil je tudi član Sociusove mednarodne ekipe svetovalcev, ki je skupaj z IFC-jem (International Financial Corporation, podružnica Svetovne banke) uvajala standarde korporativnega upravljanja v regiji (Srbija, Bosna in Hercegovina).
  • Od leta 2009 deluje kot partner, svetovalec in trener v podjetju ENERGOS d.o.o., kjer se ukvarja s poslovnim in kadrovskim svetovanjem.
  • V Sociusu je bil tudi programski vodja in trener Treninga Dale Carnegie® (najstarejši in vodilni trening za razvoj osebnostnih in poslovnih potencialov na svetu) z mednarodno licenco.
  • Zaključil je prvo stopnjo šolanja iz transakcijske analize (TA 101) in nadaljuje profesionalni študij psihoterapije (transakcijska analiza TA 202).
  • Avtor številnih člankov s področja razvoja potenciala podjetij in posameznikov, upravljanja talentov, razvoja vodstvenih kompetenc in strateškega upravljanja kadrov.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Agilne dobre prakse medgeneracijskega sodelovanja v podjetjih – ZAKAJ, KAJ in KAKO?

Dokler je organizacija odprta do novih informacij, jih sprejema in sistematično deli znotraj organizacije, toliko časa ostaja vitalna in agilna – v nasprotnem primeru postaja samozadostna, birokratsko vodena, rigidna in počasi, a zanesljivo izgublja svoje trajne konkurenčne prednosti, ki na dolgi rok bazirajo predvsem na ljudeh in na sistematični uporabi njihovega potenciala.

Zato je medgeneracijsko sodelovanje v organizacijah še toliko bolj pomembno. Tudi Slovenci postajamo vedno bolj dolgoživa družba. Leta 2010 je bila povprečna pričakovana življenjska doba za moške 74 let, za ženske pa 81, trend pa je ob tem še vedno obrnjen navzgor. Istega leta je bilo v Sloveniji 16 % vsega prebivalstva starih nad 65 let, ta odstotek pa naj bi se do leta 2050 podvojil na 32 %. V Sloveniji staranje prebivalstva pospešuje še nizka rodnost.

Povsod po svetu ljudje tako živijo dlje, obenem pa se daljša tudi doba, ki jo bomo preživeli na delovnem mestu. Zato je za organizacije strateškega pomena, da sistematično razvijajo in promovirajo medgeneracijsko sodelovanje v njihovih delovnih sredinah – a vendarle je trenutna situacija pri nas še precej drugačna.

 V mojem prispevku bom tako predstavil:

–        Demografske trende in izzive, ki so pred nami

–        Kako se z njimi lahko soočijo organizacije

–        Ter konkretne primere dobre prakse uvajanja medgeneracijskega sodelovanja v organizacijah

↫Na prvo stran

Urša Žorž

Urša Žorž

Eventio - organizacija dogodkov in izobraževanj

www.ursazorz.com    ursa.zorz@eventio.si      

Urša Žorž je diplomirana ekonomistka in organizatorka dogodkov. Po 17. letih službe v veliki korporaciji, je leta 2010 čez noč pristala v podjetniškem svetu in odprla svoje podjetje Eventio, organizacija dogodkov in izobraževanj. Odločitev, ki je ni nikoli obžalovala niti za trenutek.

Urša je organizirala že več kot 100 različnih dogodkov v lastni režiji, poleg  lastnih dogodkov pa poskrbi, da se v podjetjih ni potrebno ukvarjati s tem področjem, zato organizira srečanja zaposlenih ali poslovnih partnerjev, otvoritve, izobraževanja, konference, mednarodne kongrese … Je tudi soorganizatorka največjega dogodka ženskega podjetništva v Sloveniji – 500 podjetnic, ki je letos potekalo že šesto leto.

Sicer je tudi predavateljica<< na različne tematike, mentorica mladim ter poslovna svetovalka, ki ljudem pomaga, da odkrijejo svojo strast, jo spremenijo v posel in zaživijo svoje sanje.

Zase pravi, da je strastna podjetnica z dušo in srcem in organizatorka, ki za vas vse »poštima«, medtem ko vi mirno spite. V zasebnem življenju pa mama 19 letnemu kuharskemu mojstru Tinu, partnerka, ljubiteljica narave, kulinarike, knjig in lovljenja posebnih trenutkov v telefonski objektiv.

Uršo lahko bolje spoznate tukaj<<, kjer so o njej različne objave v medijih.

PRISPEVEK NA KONFERENCI: Strast kot temelj agilnega podjetništva 

Zakaj je strast tako pomembna, zakaj se o njej zadnja leta toliko govori? Ker je nujno potrebna »začimba« v današnjem času hitrih sprememb. V svetu, kjer imamo vedno več dela, različnih nalog, stresa, je pomembno, da nas veseli to, kar počnemo. S STRASTjo lahko premikamo gore in gradimo večje zgodbe. Kakšno uspešno zgodbo smo za kuhinjsko mizo z začimbo STRAST skuhale tri podjetnice, pa boste izvedeli na konferenci. 🙂

↫Na prvo stran